یزدفردا: دومین جشنواره ملی شعر طنز دادخند به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز دادخند با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره ۱۹ خرداد ماه است.

حجت الاسلام مهدی پرنیان با اشاره به انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه دادخند از ۲۰ فروردین ماه سال جاری گفت: تاکنون از اکثر استان‌های کشور به این جشنواره اثار ارسال شده، اما بیشترین تعداد اثار رسیده متعلق به استان‌های یزد، تهران، فارس، اصفهان، شهرکرد و ... است.

دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز دادخند گفت: اثرات تلفن همراه بر: سبک زندگی، دورهمی‌های خانوادگی، روابط خانودگی، زبان فارسی، رفتار‌های اجتماعی، ارزش‌های جامعه، امنیت روانی و اخلاقی و ... از جمله موضوعاتی است که در بخش آسیب‌های همراه می‌تواند مورد توجه شاعران قرار گیرد.

پرنیان افزود: در بخش جرائم همراه، کلاهبرداری‌های فضای مجازی، هک و افشا، نقض حریم خصوصی، نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و ... از جمله موضوعات اعلام شده در فراخوان است.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به پورتال جشنواره به نشانی adliehyazd.ir مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا